Chcete zlepšit svou pleť?

Pak jste tu správně! Vím, jak rychle docílit změny, po které toužíte a pomohu Vám Vaši situaci vyřešit. Vše jsem sepsala do eBooku, který Vám ZDARMA zašlu na Váš email.
Tato přírodní kosmetika již mnohokrát vyhrála na domácích i mezinárodních výstavách a ve spojení s mým know-how PROSTĚ FUNGUJE. :)

Pokračovat na Charming.cz

Děkujeme na Váš email jsme zaslali slevový voucher.

Chcete se stát VIP zákazníkem a šetřit svůj čas a peníze?

Ano, chci Nyní ne >

Odebírejte novinky z eshopu Charming.cz
a získejte jednorázovou slevu na váš nákup.


Pokračovat na Charming.cz >

Představení - video:

Levý sloupec:

  • Spolehlivá firma
Novinky

PF 2017 31.12.

PF 2017

 

POŠTOVNÉ ZDARMA do 23.12.2016 od 1000 Kč 24.11.

Vážení zákazníci,

v tomto předvánočním období jsem se rozhodla dát Vám dárek v podobě sníženého poštovného. Až do 23.12.2016 nehradíte poštovné po ČR u objednávek nad 1000 Kč a u objednávek do SK od 2500 Kč!!! Věřím, že Vám tímto krokem zpříjemním předvánoční shon.

Hana Lacyková

2.12. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

 

2.12.1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište prosím na naši emailovou adresu info@charming.cz

 

2.12.2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

 

2.12.3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz. Informace MPO.

 

2.12.4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: On-line formulář

 

2.12.5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy poprvé uplatnil své právo, které je předmětem sporu,  u prodávajícího.

 

2.12.6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na Platforma EU. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU a sice na obchodníka se sídlem v EU.

 

2.12.7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

 

2.12.8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

 

2.12.9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

 

 



Poslední zobrazené

Aloe Vera 95% pleťový gel 300ml - 5 kusů

Kód: KD121

Aloe Vera Gel 95% pleťový gel s aloe vera při ekzémech, akné, lupénce, atopickém ekzému, popálen...
1 395,00 Kč 945,00 Kč
Snail sada se šnečím slizem (pleťový krém 50g + krém na ruce 50g + pleťová maska 23g) 3 kusy

Kód: KD108

Snail výhodná sada produktů se šnečím slizem obsahující šnečí krém na pleť + šnečí krém na ruce +...
1 094,00 Kč 678,00 Kč
Ginkgo Natural přírodní zjemňující tonizační voda 150ml

Kód: 1809

CHARMZONE Ginkgo Natural přírodní zjemňující tonizační voda Ginkgo Natural Toner Vynikající ton...
829,00 Kč 779,00 Kč
Senite Polynesian intenzivní výživná a hydratační tonizační voda 150 ml

Kód: 1163

Senite Polynesian intenzivní výživná a hydratační tonizační voda 150 ml Senite Polynesian Intens...
874,00 Kč



FB box reklamní místo: