Chcete zlepšit svou pleť?

Pak jste tu správně! Vím, jak rychle docílit změny, po které toužíte a pomohu Vám Vaši situaci vyřešit. Vše jsem sepsala do eBooku, který Vám ZDARMA zašlu na Váš email.
Tato přírodní kosmetika již mnohokrát vyhrála na domácích i mezinárodních výstavách a ve spojení s mým know-how PROSTĚ FUNGUJE. :)

Pokračovat na Charming.cz

Děkujeme na Váš email jsme zaslali slevový voucher.

Chcete se stát VIP zákazníkem a šetřit svůj čas a peníze?

Ano, chci Nyní ne >

Odebírejte novinky z eshopu Charming.cz
a získejte jednorázovou slevu na váš nákup.


Pokračovat na Charming.cz >

Představení - video:

Levý sloupec:

  • Spolehlivá firma
Novinky

PF 2017 31.12.

PF 2017

 

POŠTOVNÉ ZDARMA do 23.12.2016 od 1000 Kč 24.11.

Vážení zákazníci,

v tomto předvánočním období jsem se rozhodla dát Vám dárek v podobě sníženého poštovného. Až do 23.12.2016 nehradíte poštovné po ČR u objednávek nad 1000 Kč a u objednávek do SK od 2500 Kč!!! Věřím, že Vám tímto krokem zpříjemním předvánoční shon.

Hana Lacyková

3.3. Převzetí zboží od přepravce - kontrola zásilky

 

Kupující je povinen prohlédnout zásilku bezprostředně při jejím převzetí a zjistit není-li nikterak viditelně poškozena nebo poničena.

 

V případě, že zboží došlo v porušeném obalu, je lepší zásilku nepřevzít (tj. nepodepsat přepravní list), neboť kupující je povinen zkontrolovat stav zboží ještě za přítomnosti dopravce. Je-li zjištěno přímé poškození výrobků, je kupující povinen vyhotovit s dopravcem záznam o poškození, přičemž adresát zásilku nesmí převzít a musí neprodleně informovat prodejce o vzniklé situaci. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, každá zásilka je pojištěna. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán jiný nepoškozený výrobek. Jakmile kupující podepíše přepravní list, souhlasí s jeho převzetím a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravce. Na pozdější reklamaci způsobenou vinou dopravce nemůže být brán zřetel, neboť ji nelze prokázat.

 

Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi údaji na faktuře a skutečně dodaným zbožím, je nutné podat o tomto stavu zprávu dopravci do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky a zároveň v této lhůtě informovat e-mailem prodávajícího. Jestliže tak kupující neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

 

Pokud kupující převezme zásilku s neporušeným obalem, avšak zboží uvnitř je mechanicky poškozené dopravou, pak kupující neprodleně informuje prodejce a postupuje dle instrukcí.



Poslední zobrazené

Aloe Vera 95% pleťový gel 300ml - 5 kusů

Kód: KD121

Aloe Vera Gel 95% pleťový gel s aloe vera při ekzémech, akné, lupénce, atopickém ekzému, popálen...
1 395,00 Kč 945,00 Kč
Snail sada se šnečím slizem (pleťový krém 50g + krém na ruce 50g + pleťová maska 23g) 3 kusy

Kód: KD108

Snail výhodná sada produktů se šnečím slizem obsahující šnečí krém na pleť + šnečí krém na ruce +...
1 094,00 Kč 678,00 Kč
Ginkgo Natural přírodní zjemňující tonizační voda 150ml

Kód: 1809

CHARMZONE Ginkgo Natural přírodní zjemňující tonizační voda Ginkgo Natural Toner Vynikající ton...
829,00 Kč 779,00 Kč
Senite Polynesian intenzivní výživná a hydratační tonizační voda 150 ml

Kód: 1163

Senite Polynesian intenzivní výživná a hydratační tonizační voda 150 ml Senite Polynesian Intens...
874,00 Kč



FB box reklamní místo: