Chcete zlepšit svou pleť?

Pak jste tu správně! Vím, jak rychle docílit změny, po které toužíte a pomohu Vám Vaši situaci vyřešit. Vše jsem sepsala do eBooku, který Vám ZDARMA zašlu na Váš email.
Tato přírodní kosmetika již mnohokrát vyhrála na domácích i mezinárodních výstavách a ve spojení s mým know-how PROSTĚ FUNGUJE. :)

Kliknutím na OK souhlasíte s VOP včetně GDPR

Pokračovat na Charming.cz

Děkujeme na Váš email jsme zaslali slevový voucher.

Chcete se stát VIP zákazníkem a šetřit svůj čas a peníze?

Ano, chci Nyní ne >

Odebírejte novinky z eshopu Charming.cz
a získejte jednorázovou slevu na váš nákup.


Pokračovat na Charming.cz >

Představení - video:

Levý sloupec:

  • Spolehlivá firma
Novinky

PF 2017 31.12.

PF 2017

 

POŠTOVNÉ ZDARMA do 23.12.2016 od 1000 Kč 24.11.

Vážení zákazníci,

v tomto předvánočním období jsem se rozhodla dát Vám dárek v podobě sníženého poštovného. Až do 23.12.2016 nehradíte poštovné po ČR u objednávek nad 1000 Kč a u objednávek do SK od 2500 Kč!!! Věřím, že Vám tímto krokem zpříjemním předvánoční shon.

Hana Lacyková

3.3. Převzetí zboží od přepravce - kontrola zásilky

 

Kupující je povinen prohlédnout zásilku bezprostředně při jejím převzetí a zjistit není-li nikterak viditelně poškozena nebo poničena.

 

V případě, že zboží došlo v porušeném obalu, je lepší zásilku nepřevzít (tj. nepodepsat přepravní list), neboť kupující je povinen zkontrolovat stav zboží ještě za přítomnosti dopravce. Je-li zjištěno přímé poškození výrobků, je kupující povinen vyhotovit s dopravcem záznam o poškození, přičemž adresát zásilku nesmí převzít a musí neprodleně informovat prodejce o vzniklé situaci. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, každá zásilka je pojištěna. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán jiný nepoškozený výrobek. Jakmile kupující podepíše přepravní list, souhlasí s jeho převzetím a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravce. Na pozdější reklamaci způsobenou vinou dopravce nemůže být brán zřetel, neboť ji nelze prokázat.

 

Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi údaji na faktuře a skutečně dodaným zbožím, je nutné podat o tomto stavu zprávu dopravci do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky a zároveň v této lhůtě informovat e-mailem prodávajícího. Jestliže tak kupující neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

 

Pokud kupující převezme zásilku s neporušeným obalem, avšak zboží uvnitř je mechanicky poškozené dopravou, pak kupující neprodleně informuje prodejce a postupuje dle instrukcí.



Poslední zobrazené

Směs semen na klíčení BIO - cizrna, čočka, pískavice 200g

Kód: ZD333

Zdravý den směs semen na celoroční klíčení BIO - semena na klíčení: cizrna, čočka, pískavice S...
79,00 Kč
Ječmen BIO - semena na celoroční klíčení 500g

Kód: ZD328

Ječmen BIO - semena na celoroční klíčení Mladé klíčící rostlinky ječmene jsou bohaté na vitamíny...
79,00 Kč
Čočka BIO - semena na celoroční klíčení 200g

Kód: ZD334

Čočka BIO - semena na celoroční klíčení Semena čočky z produkce Zdravý den® jsou určená k celoro...
69,00 Kč
Cizrna BIO - semena na celoroční klíčení 200g

Kód: ZD335

Cizrna BIO - semena na celoroční klíčení Semena cizrny v BIO kvalitě od výrobce Zdravý den® js...
59,00 Kč



FB box reklamní místo: