Chcete zlepšit svou pleť?

Pak jste tu správně! Vím, jak rychle docílit změny, po které toužíte a pomohu Vám Vaši situaci vyřešit. Vše jsem sepsala do eBooku, který Vám ZDARMA zašlu na Váš email.
Tato přírodní kosmetika již mnohokrát vyhrála na domácích i mezinárodních výstavách a ve spojení s mým know-how PROSTĚ FUNGUJE. :)

Kliknutím na OK souhlasíte s VOP včetně GDPR

Pokračovat na Charming.cz

Děkujeme na Váš email jsme zaslali slevový voucher.

Chcete se stát VIP zákazníkem a šetřit svůj čas a peníze?

Ano, chci Nyní ne >

Odebírejte novinky z eshopu Charming.cz
a získejte jednorázovou slevu na váš nákup.


Pokračovat na Charming.cz >

Představení - video:

Levý sloupec:

  • Spolehlivá firma
Novinky

NOVINKA 99% aloe vera gel 14.02.

Vynikající aloe vera gel, který výtečně pomáhá na atopický ekzém nebo na pokožku poškozenou popáleninami všeho druhu, po bodnutí hmyzem, nebo třeba na zvýšení hydratačního účinku pleťových krémů. 

MOJE ZKUŠENOST: naneste aloe vera gel jako vrchni vrstvu na pleťový krém. Nejlépe na noc. Ráno svou pleť nepoznáte! ;)

PF 2017 31.12.

PF 2017

 

3.3. Převzetí zboží od přepravce - kontrola zásilky

 

Kupující je povinen prohlédnout zásilku bezprostředně při jejím převzetí a zjistit není-li nikterak viditelně poškozena nebo poničena.

 

V případě, že zboží došlo v porušeném obalu, je lepší zásilku nepřevzít (tj. nepodepsat přepravní list), neboť kupující je povinen zkontrolovat stav zboží ještě za přítomnosti dopravce. Je-li zjištěno přímé poškození výrobků, je kupující povinen vyhotovit s dopravcem záznam o poškození, přičemž adresát zásilku nesmí převzít a musí neprodleně informovat prodejce o vzniklé situaci. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, každá zásilka je pojištěna. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán jiný nepoškozený výrobek. Jakmile kupující podepíše přepravní list, souhlasí s jeho převzetím a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravce. Na pozdější reklamaci způsobenou vinou dopravce nemůže být brán zřetel, neboť ji nelze prokázat.

 

Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi údaji na faktuře a skutečně dodaným zbožím, je nutné podat o tomto stavu zprávu dopravci do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky a zároveň v této lhůtě informovat e-mailem prodávajícího. Jestliže tak kupující neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

 

Pokud kupující převezme zásilku s neporušeným obalem, avšak zboží uvnitř je mechanicky poškozené dopravou, pak kupující neprodleně informuje prodejce a postupuje dle instrukcí.



Poslední zobrazené

DeAge Red-Addition Prime pleťová hydratační emulze 140 ml

Kód: 13T41

CHARMZONE DeAge Red-Addition Prime Multi pleťová hydratační emulze s červeným vínem DeAge Red-Ad...
1 019,00 Kč 960,00 Kč
Julia Sul Yeun Essence hydratační a bělící esence 40 ml

Kód: 58TC15

Julia Sul Yeun Essence White hydratační esence na pihy a pigmentové skvrny s bělícímm účink...
840,00 Kč 420,00 Kč
Mink Oil 24h výživný norkový krém pro suchou a citlivou pleť 70ml

Kód: 14TC12

ANJO Mink Oil 24h výživný norkový krém pro suchou a citlivou pleť proti vráskám ANJO Professi...
890,00 Kč 840,00 Kč
Peptide Snail pleťový krém se šnečím slizem a peptidy 280g

Kód: 11T91

Peptide Snail pleťový krém se šnečím slizem a peptidy ANJO Peptide Snail Cream Výživný a význam...
980,00 Kč 860,00 Kč



FB box reklamní místo: