Chcete zlepšit svou pleť?

Pak jste tu správně! Vím, jak rychle docílit změny, po které toužíte a pomohu Vám Vaši situaci vyřešit. Vše jsem sepsala do eBooku, který Vám ZDARMA zašlu na Váš email.
Tato přírodní kosmetika již mnohokrát vyhrála na domácích i mezinárodních výstavách a ve spojení s mým know-how PROSTĚ FUNGUJE. :)

Pokračovat na Charming.cz

Děkujeme na Váš email jsme zaslali slevový voucher.

Chcete se stát VIP zákazníkem a šetřit svůj čas a peníze?

Ano, chci Nyní ne >

Odebírejte novinky z eshopu Charming.cz
a získejte jednorázovou slevu na váš nákup.


Pokračovat na Charming.cz >

Představení - video:

Levý sloupec:

  • Spolehlivá firma
Novinky

PF 2017 31.12.

PF 2017

 

POŠTOVNÉ ZDARMA do 23.12.2016 od 1000 Kč 24.11.

Vážení zákazníci,

v tomto předvánočním období jsem se rozhodla dát Vám dárek v podobě sníženého poštovného. Až do 23.12.2016 nehradíte poštovné po ČR u objednávek nad 1000 Kč a u objednávek do SK od 2500 Kč!!! Věřím, že Vám tímto krokem zpříjemním předvánoční shon.

Hana Lacyková

3.3. Převzetí zboží od přepravce - kontrola zásilky

 

Kupující je povinen prohlédnout zásilku bezprostředně při jejím převzetí a zjistit není-li nikterak viditelně poškozena nebo poničena.

 

V případě, že zboží došlo v porušeném obalu, je lepší zásilku nepřevzít (tj. nepodepsat přepravní list), neboť kupující je povinen zkontrolovat stav zboží ještě za přítomnosti dopravce. Je-li zjištěno přímé poškození výrobků, je kupující povinen vyhotovit s dopravcem záznam o poškození, přičemž adresát zásilku nesmí převzít a musí neprodleně informovat prodejce o vzniklé situaci. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, každá zásilka je pojištěna. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán jiný nepoškozený výrobek. Jakmile kupující podepíše přepravní list, souhlasí s jeho převzetím a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravce. Na pozdější reklamaci způsobenou vinou dopravce nemůže být brán zřetel, neboť ji nelze prokázat.

 

Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi údaji na faktuře a skutečně dodaným zbožím, je nutné podat o tomto stavu zprávu dopravci do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky a zároveň v této lhůtě informovat e-mailem prodávajícího. Jestliže tak kupující neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

 

Pokud kupující převezme zásilku s neporušeným obalem, avšak zboží uvnitř je mechanicky poškozené dopravou, pak kupující neprodleně informuje prodejce a postupuje dle instrukcí.



Poslední zobrazené

New Sereve Pure Aloe intenzivní hydratační gelový krém z Aloe Vera 50ml

Kód: 1213N

KJMA New Sereve Pure Aloe intenzivní hydratační gelový pleťový krém s Aloe Vera New Sereve Pure ...
679,00 Kč 629,00 Kč
Senite Nokdu hypoalergenní čistící pěna pro citlivou smíšenou, mastnou či aknetickou pleť 200ml

Kód: 1100N

Coréana Senite Nokdu hypoalergenní čistící pěna pro citlivou smíšenou, mastnou či aknetickou pleť...
723,00 Kč 599,00 Kč
Senite Nokdu Smart hypoalergenní čistící a odličovací pleťové mléko pro detoxikaci pleti 200ml

Kód: 1101N

Coréana Senite Nokdu Smart hypoalergenní čistící a odličovací pleťové mléko pro detoxikaci pleti ...
648,00 Kč 599,00 Kč
TIGER esenční pleťová maska proti vráskám 10 kusů á 25g

Kód: 1043M

TIGER esenční pleťová maska proti vráskám XILIX TIGER Animal Wrinkle Mask Vynikající a vtipná e...
650,00 Kč 610,00 Kč



FB box reklamní místo: