Chcete zlepšit svou pleť?

Pak jste tu správně! Vím, jak rychle docílit změny, po které toužíte a pomohu Vám Vaši situaci vyřešit. Vše jsem sepsala do eBooku, který Vám ZDARMA zašlu na Váš email.
Tato přírodní kosmetika již mnohokrát vyhrála na domácích i mezinárodních výstavách a ve spojení s mým know-how PROSTĚ FUNGUJE. :)

Kliknutím na OK souhlasíte s VOP včetně GDPR

Pokračovat na Charming.cz

Děkujeme na Váš email jsme zaslali slevový voucher.

Chcete se stát VIP zákazníkem a šetřit svůj čas a peníze?

Ano, chci Nyní ne >

Odebírejte novinky z eshopu Charming.cz
a získejte jednorázovou slevu na váš nákup.


Pokračovat na Charming.cz >

Představení - video:

Ample:N Blemi rozjasňující sérum 50 ml

Kód: 1507-2

Coréna Korea Ample:N Blemi rozjasňující sérum 50 ml Ample:N Blemi Shot Ampoule Rozjasňující sér...
1 117,00 Kč s DPH

Levý sloupec:

  • Spolehlivá firma
Novinky

NOVINKA 99% aloe vera gel 14.02.

Vynikající aloe vera gel, který výtečně pomáhá na atopický ekzém nebo na pokožku poškozenou popáleninami všeho druhu, po bodnutí hmyzem, nebo třeba na zvýšení hydratačního účinku pleťových krémů. 

MOJE ZKUŠENOST: naneste aloe vera gel jako vrchni vrstvu na pleťový krém. Nejlépe na noc. Ráno svou pleť nepoznáte! ;)

PF 2017 31.12.

PF 2017

 

3.3. Převzetí zboží od přepravce - kontrola zásilky

 

Kupující je povinen prohlédnout zásilku bezprostředně při jejím převzetí a zjistit není-li nikterak viditelně poškozena nebo poničena.

 

V případě, že zboží došlo v porušeném obalu, je lepší zásilku nepřevzít (tj. nepodepsat přepravní list), neboť kupující je povinen zkontrolovat stav zboží ještě za přítomnosti dopravce. Je-li zjištěno přímé poškození výrobků, je kupující povinen vyhotovit s dopravcem záznam o poškození, přičemž adresát zásilku nesmí převzít a musí neprodleně informovat prodejce o vzniklé situaci. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, každá zásilka je pojištěna. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán jiný nepoškozený výrobek. Jakmile kupující podepíše přepravní list, souhlasí s jeho převzetím a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravce. Na pozdější reklamaci způsobenou vinou dopravce nemůže být brán zřetel, neboť ji nelze prokázat.

 

Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi údaji na faktuře a skutečně dodaným zbožím, je nutné podat o tomto stavu zprávu dopravci do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky a zároveň v této lhůtě informovat e-mailem prodávajícího. Jestliže tak kupující neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

 

Pokud kupující převezme zásilku s neporušeným obalem, avšak zboží uvnitř je mechanicky poškozené dopravou, pak kupující neprodleně informuje prodejce a postupuje dle instrukcí.



Poslední zobrazené

DeAge Retinol Esence

Kód: 1863

CHARMZONE DeAGE RETINOL PRO VOLUME ESSENCE DeAge Retinol Pro Essence Retinolová esence – se...
1 375,00 Kč s DPH
DeAge Retinol Emulze

Kód: 1273N

Dermal Korea DeAge Retinol Pro Emulze  DeAge Retinol Pro Emulsion Emulze má rozjasňující a bě...
815,00 Kč s DPH
DeAge Premium Vyživující pleťový krém

Kód: 1530N

Dermal Korea DeAge Premium Vyživující pleťový krém  DeAge Premium The Stem Multipower Cream ...
Zboží je dočasně vyprodáno!
DeAge Premium Emulze proti stárnutí pleti

Kód: 1531N

Dermal Korea DeAge DeAge Premium Emulze proti stárnutí pleti DeAge Premium The Stem Balancing E...
1 080,00 Kč s DPH



FB box reklamní místo: